Паспорт Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігі Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Отбасы үлгідегі балалар ауылы»
31.01.2023 жылы "Отбасылық үлгідегі балалар ауылы" КММ тәрбиеленушілеріне «Сыбайлас жемқорлық туралы не білесіз?» сауалнамасы бойыншасоциологиялық сауалнама жүргізілді.
Сауалнама балалардың сыбайлас жемқорлық мәселесіне қатынасын зерттеу мақсатында жүргізілді, іс-шараның соңында «Сыбайлас жемқорлық деген не?» жадынамалар таратылды. Сауалнамаға 14 тәрбиеленуші - 8-11 сынып оқушылары қатысты.
Сауалнама барысында тәрбиеленушілердің сыбайлас жемқорлық мәселесі туралы ақпараттандырудың негізгі көздері БАҚ болып табылатыны анықталды – 100 %.
Сондай-ақ, балалардың 79% - ы парақорлық, 21% - ы бопсалау деп түсінеді. Балалардың көпшілігі біздің еліміздегі сыбайлас жемқорлық мәселесі - 100% күрделі мәселе екенін атап өтеді. Тәрбиеленушілер сыбайлас жемқорлықтың себебі 43% - төмен жалақы және 43% - лауазымды тұлғалардың іс-әрекетіне, олардың кірістері мен шығыстарына қатаң бақылау жеткіліксіз деп санайды. Сыбайлас жемқорлықтың басты салдары балалардың 57% қылмыстың өскенін атап өтті. "Сіздің ойыңызша, сыбайлас жемқорлардың (парақорлардың) азаюы үшін не істеу керек?"көпшілігі сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы қатаңдату қажет деп жауап берді. Сондай-ақ, оқушылардың 93% сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін жас жігіт (оқушы) заңдарды біліп, адал адам болуы керек деп санайды.
Қорытынды: сауалнама нәтижелері көрсеткендей, тәрбиеленушілер елдегі сыбайлас жемқорлық мәселесіне бей-жай қарамайды, олар онымен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мекемелердің жұмысы арқылы ғана емес, сонымен бірге өздері қатысатын бүкіл қоғамның қатысуымен күресу керек екеніне сенімді.
Қазідргі сыбайлас жемқорлық біздің қоғамның өзекті және өткір мәселелерінің бірі болып табылады. Бұл ересектердің мәселесін балалардың көзімен қарау әрқашан қызықты.
№ 3 Хаттама «Отбасылық үлгідегі балалар ауылы» КММ Қамқоршылар кеңесінің отырысы 05.09.2022 ;. (ZIP 521 Kb)
№ 2 Хаттама «Отбасылық үлгідегі балалар ауылы» КММ Қамқоршылар кеңесінің отырысы 11.05.2021 ж. (ZIP 21 Kb)